Broodkruimel

Maak kennis met FlexCom

Mijn Verstandige Verbouwing is een innovatief print on demand-concept waarbij verbouwers gratis een magazine bestellen rond één bepaald thema. Dankzij FlexCom kan je snel en efficiënt deze interessante groep aanspreken.

FlexCom, een afgeleide van Flexibel Communiceren. Via een aantal opties bepaal je als adverteerder zelf hoe je wil communiceren. Met dit unieke concept in de markt geven we je immers maximale flexibiliteit. Ons doel: gerichte visibiliteit combineren met kwalitatieve leads, die op het punt staan om keuzes te maken voor de uitvoering van hun project.

Hoe flexibel is FlexCom?

1. Vijf thema’s

We selecteerden de meest uitgevoerde renovaties bij verbouwers en kozen deze onderwerpen voor onze eerste 5 magazines. Keuken, badkamer, verwarming, ramen en deuren, isolatie en ventilatie. Alvast een prima filter om je doelgroep te selecteren en de juiste visibiliteit te garanderen.

2. Verschillende regio’s

Ben je actief in heel België? Of enkel in Vlaanderen? Of misschien beperk je je tot de Westelijke helft van het land? Het kan allemaal. Onze vier regio’s kan je vrij combineren tot je ideale doelgebied.

3. Startdatum vrij te kiezen

In een bepaalde periode nood aan extra visibiliteit of adressen? Start op wanneer je zelf wil. Een wekelijkse instap is mogelijk.

4. Wekelijks aanpasbare advertentie

De lezer motiveren om naar je opendeurdag of najaarsactie te komen? Een van je producten extra in de kijker zetten? Het kan! Wijzig je advertentie zo vaak je wil in functie van jouw campagnes. Tip: prima mogelijkheid om de impact van verschillende campagnes te testen.

5. Aanpasbare coverfoto’s en redactionele foto’s

Geef nu zelf toe: in welke magazine kan je jouw producten op de cover terugvinden? Bij Mijn Verstandige Verbouwing kan het, want de lezer kiest zelf zijn cover en uit een reeks foto’s, waaronder die van jou.

6. Keuze aantal leads

Afhankelijk van je regio, doelpubliek en behoeftes bespreken we samen het aantal verschijningen en leads die voor jou het best zullen werken.

 

Heb je interesse in deze flexibele manier van adverteren? Neem dan nu contact en we helpen je graag verder.

9/6/2016

Terug naar het overzicht