Broodkruimel

‘Mijn Verstandige Verbouwing’ bereikt lezers op het juiste moment met de juiste boodschap

Met ‘Mijn Verstandige Verbouwing’ creëerden we een print-on-demand magazine op maat van verbouwers. Onderzoek bij recente lezers bevestigt dat het bij de juiste doelgroep terechtkomt op het juiste moment. En dat het magazine helpt bij het maken van keuzes.

De juiste doelgroep

85 % van de lezers die ‘Mijn Verstandige Verbouwing’ de afgelopen maanden ontvingen, is bezig met de opstart van een verbouwproject, met het kiezen van materialen en vakmannen of heeft zijn project ondertussen afgerond.

Stand van project
Afgerond 10 %
In uitvoering 29 %
Selectie materialen/vakmannen 21 %
In opstart 25 %
Nog geen startdatum vastgelegd 15 %

‘Mijn Verstandige Verbouwing’ helpt keuzes maken

Uit hun hoge waardering blijkt dat lezers het magazine nuttig vinden. Ze bevestigen bovendien dat het helpt bij het maken van keuzes. Hierbij spelen ook de advertenties een belangrijke rol: 9 op 10 lezers geeft aan de advertenties erg interessant te vinden.

Wist je trouwens dat de meeste lezers het magazine bewaren? 15 % geeft het zelfs door aan kennissen.

4/6/2015

Terug naar het overzicht